fizinfo - RE: [Fizinfo] az ELFT politikamentességéhez

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

RE: [Fizinfo] az ELFT politikamentességéhez

  • From: Eötvös Loránd Fizikai Társulat <elft AT elft.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Fizinfo] az ELFT politikamentességéhez
  • Date: Tue, 21 May 2019 15:41:07 +0200

Tisztelt Kollégák!

Úgy vélem, hogy az ELFT elnökségének valóban kritikusan reagálnia kell a
kutatóhálózat sorsának alakulására (ahogy tettük pl. a szakgimnáziumok
létrehozásakor).
A küldöttgyűlésen elhangzottakat erre történt felszólításnak tekintem (magam
nem tudtam megvárni NDL javaslatának vitáját).

Patkós András
az ELFT tiszteletbeli elnöke
(aki nem regisztrált a fizinfo-ra és személyes véleményét az ELFT titkársága
technikai segítségével küldi)