fizinfo - Re: [Fizinfo] MTA és az akadémiai szabadság

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] MTA és az akadémiai szabadság

  • From: "Istvan Mayer" <mayer.istvan AT ttk.mta.hu>
  • To: szivos.janos AT energia.mta.hu
  • Cc: mayer.istvan AT ttk.mta.hu, fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] MTA és az akadémiai szabadság
  • Date: Wed, 17 May 2017 13:27:14 +0200

Csak három rövid megjegyzés:

1, Én nem néztem utána Žižek CV-jének, csak azért linkeltem be az
interjúját, hogy felhívjam a figyelmet arra, hogy a dolognak nemzetközi
kontextusa is van.

2. Köves Slomót "2012. május 2-án a Magyar Honvédség tábori főrabbijává
nevezték ki". (https://hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6ves_Slom%C3%B3 ).
Sapienti sat.

3. Véleményem szerint a "sorosozás" a CEU-val kapcsolatos probléma
legfontosabb aspektusa: azért csináltak CEU problémát, hogy sorosozzanak.

M.I.