fizinfo - Re: [Fizinfo] Stat Fiz Szeminarium, globális felmelegedés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Stat Fiz Szeminarium, globális felmelegedés

  • From: Istvan Balogh <baloghi.bp AT gmail.com>
  • To: Andras Lorincz <lorincz AT inf.elte.hu>
  • Cc: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Stat Fiz Szeminarium, globális felmelegedés
  • Date: Mon, 23 Feb 2015 20:06:07 +0100

Nagyon köszönöm, a Hawking anyagot rögzítettem, meg fogom nézni, már
hallottam erről. Eléggé pesszimista sci-fi forgatókönyveke terjengenek,
miszerint a gépi intelligencia átveheti az uralmat.

Én másképpen vagyok pesszimista: attól tartok, hogy az emberiség a saját
szaporodása és a saját létfeltételeinek (bioszféra) tönkretétele révén
hamarabb kinyírja magát. És azt gyanítom, hogy ehhez a valamilyen okból
fennálló globális felmelegedés még hozzá is segít.

Üdv: Balogh István

2015. február 23. 19:44 Andras Lorincz írta,

--
Dr. Balogh István

tel: 06 30 431 6881

Ez az uzenet es annak barmely csatolt anyaga bizalmas, jogi vedelem alatt
all, a nyilvanos kozlestol vedett.
Az uzenetet kizarolag a cimzett, illetve az altala meghatalmazottak
hasznalhatjak fel. Ha On nem az uzenet
cimzettje, ugy kerjuk, hogy telefonon, vagy e-mail-ben ertesitse errol az
uzenet kuldojet es torolje az
uzenetet, valamint annak osszes csatolt mellekletet a rendszerebol. Ha On
nem az uzenet cimzettje, abban
az esetben tilos az uzenetet vagy annak barmely csatolt mellekletet
lemasolnia, elmentenie, az uzenet tartalmat
barkivel kozolnie vagy azzal visszaelnie.

This message and any attachment are confidential and are legally
privileged. It is intended solely for the
use of the individual or entity to whom it is addressed and others
authorised to receive it. If you are not
the intended recipient, please telephone or email the sender and delete
this message and any attachment from
your system. Please note that any dissemination, distribution, copying or
use of or reliance upon the
information contained in and transmitted with this e-mail by or to anyone
other than the recipient designated
above by the sender is unauthorised and strictly prohibited.