fizinfo - Re: [Fizinfo] Stat Fiz Szeminarium, globális felmelegedés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Stat Fiz Szeminarium, globális felmelegedés

  • From: Andras Lorincz <lorincz AT inf.elte.hu>
  • To: Istvan Balogh <baloghi.bp AT gmail.com>, "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Stat Fiz Szeminarium, globális felmelegedés
  • Date: Mon, 23 Feb 2015 18:44:51 +0000
  • Accept-language: en-US

Kiragadott részlet (elnézést kérek érte):

Én is a Greenpeace "feltétlen híve" vagyok, nyilvánvaló, hogy a két
legveszélyesebb dolog a világon a GÉN és az ATOM. :-)
üdv
Balogh István

===> Van még ....
http://www.bbc.com/news/science-environment-30289705
Stephen Hawking warns artificial intelligence could end mankind
?:(
LA