fizinfo - Re: [Fizinfo] Stat Fiz Szeminarium, globális felmelegedés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Stat Fiz Szeminarium, globális felmelegedés

  • From: Pál HIDAS <hidas.pal AT wigner.mta.hu>
  • To: Istvan Balogh <baloghi.bp AT gmail.com>
  • Cc: András, Horváth <horvatha AT sze.hu>, "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Stat Fiz Szeminarium, globális felmelegedés
  • Date: Mon, 23 Feb 2015 18:46:18 +0100 (CET)

Kedves István,

Legtöbb mondatoddal egyetértek. Kivéve az utolsóval. Én nem vagyok a
Greenpeace feltétlen híve.
Sót még feltételesen is csak igen választékosan. Bálnaügyben igen.

Válas Gyurinak szkeptikusan sok mindenben igaza lehet, bár ő idegesítő,
mivel a lehet és
a biztos között nem tud különbséget tenni.

A Greenpeace-nek is sokmindenben igaza lehet, de néha én sem látom a
szélsőséges jelzőt túlzásnak.

Valóban úgy van, hogy minél többet tud az ember, annál inkább látja, milyen
keveset tud.
A felsőbbséges önbizalom a tudományban a butaság deklarációja. A legnagyobb tudósok valószínúleg attól szenvednmek, hogy milyen keveset is tudnak. És miután emberek, esetleg
ezt más meg ne tudja. Ennél nagyobb tudós ritkán születik.

Hidas Pál