fizinfo - Re: [Fizinfo] Nanoetika

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Nanoetika

  • From: <szilard.csizmadia AT dlr.de>
  • To: <szali AT sunserv.kfki.hu>, <lindeisz AT gmail.com>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Nanoetika
  • Date: Tue, 29 Jul 2008 16:31:39 +0200

>A surgossegi ellatasban illetve az orvosi tanulmanyok
>soran, oxiologiaban nincs kikepzes a VIP-es betegekrol
>szolo telefonok megvalaszolasanak stilusara vonatkozoan.
>On eljarast tud inditani erre vonatkozoan is. Ha tudja mit beszel.

Csak visszakerdezek a legmelyebb tisztelettel:

En megertem, hogy sokan idegesek ma Magyarorszagon,
ettol fuggetlenul azert: VIP-es, nem VIP-es az ugyfel,
jarna neki nemi udvariassag (szerintem akkor is, ha a
betelefonalo nemikepp ideges - plane jarna az elsosegely-
nyujtonak, a sgitseget hivonak, hogy megnyugtassak a
higgadt hanggal, nem? Vagy (egymast) sertegetve gyorsabban megy a
mentes?)

Tenyleg, azert mert valakinek nem kellett oxiologiai, kenuedzoi, fizikai
vagy egyeb tanulmanyai soran udvariassagot tanulni, akkor mar eleve
nem kell higgadtnak, udvariasnak lennie? Az udvariassaghoz, higgadtsaghoz
is egyetemi diploma kell? Mindent csak bunkon lehet intezni?

Bizottsagok kellenek, birosagi es miniszterialis eljaras,
hogy udvariasak legyunk es veszhelyzetben higgadtan viselkedjunk,
higgadtsagunkkal a masik felet is megnyugtassuk es higgadtsagra kenyszeritsuk?

A valaszokat nem tudom, lehet, csak a meleg teszi, hogy nem vagyok
higgadt leveliro...

Udv,
Csizmadia Szilard