fizinfo - Re: [Fizinfo] Válasz: Nanoetika

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Válasz: Nanoetika

  • From: Zalanyi Laszlo <zala AT rmki.kfki.hu>
  • To: Benkő László <lbenko AT enternet.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Válasz: Nanoetika
  • Date: Tue, 29 Jul 2008 11:56:19 +0200 (CEST)

Kedves Laszlok, tisztelt Lista!

A siker- es pezhajhaszas okan az elet kockaztatasarol beszeltek a sportoloknal. Talan mert naluk a legfeltunobb. Kozben mindenki eszt teszi tette, regebben is, ma sincs kivetel. Pl. ELVILEG van eloiras (ajalnas?) egy irodai munkahely megfelelo (ergonomikus) kialakitasara, megfelelo fenyviszonyok, homerseklet ill. ulohely hasznalatara. De kerdezem melyik egyetem/kutatointezet, vagy iroda veszi ezt figyelembe? Magyarul rontjuk a szemunket, gerincunket stb. es nem szivrohamban 36 evesen de 50 evesen gerinckopassal stb. jarunk orvoshoz. (a monitorokrol nem is beszelek bar szerintem mindnyajan sokat hasznaljuk a szamitogepet)

De mas munkahelyeken mas stressz eri az embereket, ugyvedeket, managereket stb. nalunk ugy 50 korul jon el az elso infarktus ideje. Ok is szethajtjak magukat (vagy a fonokok oket) es tortenik valami? Semmi ez ilyen vilag, nagyon keves az olyan ember aki "stresszmentesen" jut el barmilyen csucsra.

udvozlettel:
Zalanyi Laszlo