tanforum - Re: [Tf] oktatas finanszirozas es nyilvanossag

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] oktatas finanszirozas es nyilvanossag

  • From: riki a programozo <riki AT programozo.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu;Simon Gyula <simon AT math.klte.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] oktatas finanszirozas es nyilvanossag
  • Date: Tue, 23 Nov 2004 16:25:22 +0100

2004. november 23. 15.27 datummal Simon Gyula ezt irta:
> Hat ez remenytelen Riki, megyunk az anyazos forum fele.:-) (Ne izgulj,
> velem nem, nem leszek ehhez partner.:-)))))

Én sem! Nem kivánok anyázni, se káromkodni az nem az én stílusom. :-)
- Bár sokaknak bizonyára lenne kedve káromkodni, annak kapcsán ami történt
(történik és történni fog) - Én elvből nem akarok káromkodni!

> "Az éppen aktuális politikai helyzet súlyosan érinti a magyar oktatás
> ügyét, tehát akkor tilos róla beszélni, mert úgymond "aktuálpolitika"??? "

Sokan gondoljuk úgy hogy "a politikát helyettünk a képviselőink csinálják,
mert az a dolguk. Ha az egyszerű földi emberek politizálni merészelnek az
baj".

- Én másképpen látom. A politikai csaták nincsenek előre eldöntve. A
képviselőink jó, ha egy-egy döntés elött hallják a mi szavunkat is. Ha a
szakmai fórumokon elhangzott véleményekre is többet építenek.

(( MEGJEGYZEM: Nálunk a helyzet fordított. A képviselőink többsége (által
választott kormány) nyomás gyakorlással él a közmédiákra, melyek jóelőre
"megetetik" velünk azt, hogy mit is szeressünk majd a jövőben. - Ezért a 4.
hatalmi ág a MÉDIA! - Ennek a "médiahatalom" -nak csak a médiaidióták felett
van tejhatalma, a többieket legfeljebb manipulálni tudja!!! - De már a
manipuláció is nagyon káros lehet! A mai ember a "számára kevésbé ismert"
területeken már nem ismerősein keresztül informálódik, hanem a tömegmédiákon
keresztül. Igy manapság a közvélemény jelentősen eltorzítható mivel a
társadalom többsége nem szakértő az élet minden területén, tehát statisztikai
értelemben a társadalom többsége könnyen befolyásolható, manipulálható a
médián keresztül.))

> En nem vitatok semmit abbol, amit irtal, de oszinten szolva el sem
> olvastam a tobbit.

Téged nem érint, mert a te gyereked nem egyházi intézményben tanul.

> Mindenkinek megvan a velemenye, vilagnezete, duhe
> stb. Ennek hangot is adhat, ha a kedve ugy hozza. DE NEM EGY SZAKMAI
> LISTAN. Szerintem.

Rendben elfogadom! (gondolom senki nincs ezen a listán olyan, aki egyházi
intézményben dolgozik, vagy akinek a gyermeke ilyen intézménybe jár...) Ha
azt kéritek halgassak, hát hallgatok. Amit akartam elmondtam, most már úgyis
csak az ellenvéleményekkel kardoskodnánk. De ha úgy érzem, hogy tovább nem
hallgathatok, akkor ismét írni fogok.

--
ui.:
A mellekletek biztonsagos megnyitasahoz ajanlott program:

Az Openoffice hasznalat elonyei:
- Nem indítja el a veszelyes wordmakrokat. (nem kell felni tole)
- A levelmeret az ".sxw" (tomoritett XML) kuldesekor kb. fele-
  tizede a  ".doc" -hoz kepest (olcsobb internet szamla)
- Ez a program szabadon hasznalhato! (nem uldozi a BSA)
- Hasznalata nem jogserto! (erkolcsi tisztesseg)
Egyeb informaciok a http://hu.openoffice.org weboldalon olvashatoak.