tanforum - Re: [Tf] (Fwd) egyházi iskolák

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] (Fwd) egyházi iskolák

  • From: Simon Gyula <simon AT math.klte.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu, riki AT programozo.hu
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] (Fwd) egyházi iskolák
  • Date: Mon, 22 Nov 2004 16:37:27 +0100

2004-11-22, h keltezéssel 16:01-kor riki a programozo ezt írta:
> Kedves listatagok!
>
> Azt hittük a cenzúra már megszünt magyarországon! De nem!
> Az alább idézett forrás szerint sajnos még mindig létezik! Amikor a
> demokráciáról és a sajtó + véemény nyilvánítás szabadságáról
> beszélnek a
> liberális felfogás alapján, akkor vajon ezt is megemlítik?
> VIGYÁZAT: Mert épül korunk új antipluralista hatalmi rendszere!

Nem gondolom, hogy itt nekem valamifele csendor szerepet kellene
jatszanom, de szerintem ez a hozzaszolas erosen offtopic. Politikai
nezete minden felnott embernek van, esetleg velemenye is, nem hiszem,
hogy itt kellene egymast agitalnunk. Ezt azelott irtam, mielott "Cím: A
legdurvább cenzúra" c. utani reszt elolvastam volna. "Helybol" nem ertek
egyet a hozzaszolasoddal.
SGY