tanforum - Re: [Tf] oktatas finanszirozas es nyilvanossag

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] oktatas finanszirozas es nyilvanossag

  • From: Simon Gyula <simon AT math.klte.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu, riki AT programozo.hu
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] oktatas finanszirozas es nyilvanossag
  • Date: Tue, 23 Nov 2004 16:31:44 +0100

riki a programozo wrote:

"Az éppen aktuális politikai helyzet súlyosan érinti a magyar oktatás
ügyét, tehát akkor tilos róla beszélni, mert úgymond "aktuálpolitika"??? "

Sokan gondoljuk úgy hogy "a politikát helyettünk a képviselőink csinálják, mert az a dolguk. Ha az egyszerű földi emberek politizálni merészelnek az baj".

- Én másképpen látom. A politikai csaták nincsenek előre eldöntve. A képviselőink jó, ha egy-egy döntés elött hallják a mi szavunkat is. Ha a szakmai fórumokon elhangzott véleményekre is többet építenek.

Ez a resz a kedvencem: magadnak valaszolsz:-))
Ui.: az utolso betuig te irtad.:-)))))

Téged nem érint, mert a te gyereked nem egyházi intézményben tanul.

Na es??????? Nehogy valaszolj erre! Akit erdekel, majd beszerzi a megfelelo brossurat...:-))))))

Egyebkent meg nem gyerekem, hanem 3 gyerekem van, igy aztan ennel hazafiasabb cselekedetem nem lehet. Ja, talan 4. Esetleg.. 5:-)))))

Beszeljunk a programozasrol riki. Hiszen te programozo vagy.:-)

SGY