tanforum - [Tf] oktatas finanszirozas es nyilvanossag

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] oktatas finanszirozas es nyilvanossag

  • From: riki a programozo <riki AT programozo.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu;Simon Gyula <simon AT math.klte.hu>
  • Cc:
  • Subject: [Tf] oktatas finanszirozas es nyilvanossag
  • Date: Tue, 23 Nov 2004 15:18:29 +0100

2004. november 23. 13.37 datummal Simon Gyula ezt irta:
> Ez a level ugyan nem nekem lett cimezve, de a listara jott.

> No, hat az idezett mondatok egyaltalan nem egy szakmai listara valok. A
> hozzaszolas tartalmi reszet is biztosan sokan, sokfelekeppen itelik meg,

Nem tudom, hogy a sajtószabadság ilyen durva megsértése kiből milyen sokféle
itéletet hoz ki. Egy biztos A cikis dolgokat nem a szőnyeg alá kell söpörni,
azzal, hogy "betiltjuk" hanem vállalni kell és vitába kell szállni a
véleményekkel, úgy hogy közben el kell ismerni a tények igazságát. Az
illetékes "felsőbb szerv" -ek nem ezt az utat választották! Lehet, hogy
valami bűzlik a "hivatalos tájékoztatás" -sal az oktatási törvény körül.
Vajon mi indokolja a cenzura alkalmazását, ha nem így lenne?

> van, aki pl 3-4 evvvel ezelotti dolgokra is emlekszik...:-))

Azt akkor beszéltük meg! Ez most aktuális!

> Masok is
> megtehetnek, hogy az eppen aktualis politikai helyzetnek megfelelo
> hozzaszolasokkal provokaljak a tobbieket.

Az éppen aktuális politikai helyzet súlyosan érinti a magyar oktatás ügyét,
tehát akkor tilos róla beszélni, mert úgymond "aktuálpolitika"??? - Nem
veszed észre, hogy a fejünk felett állók a mi bőrünkre hozzák azokat a
törvényeket, amelyek a későbbiekben a mi munkánkat behatárolják? De ne
foglalkozzunk vele, mert aktuálpolitika??
Ez a "Tanfórum" nem egy politikai lista, nem tekintem annak, bár néha elkap a
hevület (emberből vagyok) viszont ha a politikát a közös ügyekkel való
foglalkozásnak tekintjük, akkor igenis mindenkinek joga van a korrekt és nem
egyoldalú információhoz (információ közléshez is). Ami 4 éve volt azt
megbeszélhettük 4 éve, ami most van azt nem beszélhetjük meg most???

> Nem vagyok kulonosen aktiv tagja listanak, de mar nagyon regota olvasom,
> nem szeretnem, ha valami anyazo politikai forumma valna...

Én sem!
Viszont a politika foglalkozik az oktatással ERGO az oktatásnak is
foglalkoznia kell a politikával. Ha nem igy lenne az lenne a strucc
politika! :-)

--
ui.:
A mellekletek biztonsagos megnyitasahoz ajanlott program:

Az Openoffice hasznalat elonyei:
- Nem indítja el a veszelyes wordmakrokat. (nem kell felni tole)
- A levelmeret az ".sxw" (tomoritett XML) kuldesekor kb. fele-
  tizede a  ".doc" -hoz kepest (olcsobb internet szamla)
- Ez a program szabadon hasznalhato! (nem uldozi a BSA)
- Hasznalata nem jogserto! (erkolcsi tisztesseg)
Egyeb informaciok a http://hu.openoffice.org weboldalon olvashatoak.