tanforum - Re: [Tf] Re: (Fwd) egyházi iskolák

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: (Fwd) egyházi iskolák

  • From: Simon Gyula <simon AT math.klte.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu, riki AT programozo.hu
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] Re: (Fwd) egyházi iskolák
  • Date: Tue, 23 Nov 2004 13:37:29 +0100

Ez a level ugyan nem nekem lett cimezve, de a listara jott.

> Ha a levelet (és az idézett anyagot is) elolvastad végig, akkor
> kiderül, hogy
> bizony az oktatási intézményekkel kapcsolatos kérdésben alkalmazták
> ezt a
> bizonyos kemény "CENZURA" -t. Ami viszont nagyon is oktatási kérdés!
> Kérlek
> kezeld úgy!
"Kérlek segítőleg működj közre a szabad információ áramoltatásban,
mert
enélkül sokunkat (oktatásban dolgozókat) az orrunknál fogva vezethetnek
a "Médiacsászárai". "

No, hat az idezett mondatok egyaltalan nem egy szakmai listara valok. A
hozzaszolas tartalmi reszet is biztosan sokan, sokfelekeppen itelik meg,
van, aki pl 3-4 evvvel ezelotti dolgokra is emlekszik...:-)) Masok is
megtehetnek, hogy az eppen aktualis politikai helyzetnek megfelelo
hozzaszolasokkal provokaljak a tobbieket.

Nem vagyok kulonosen aktiv tagja listanak, de mar nagyon regota olvasom,
nem szeretnem, ha valami anyazo politikai forumma valna...

SGY