tanforum - [Tf] politika, netikett (volt: oktatas finanszirozas es nyilvanossag)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] politika, netikett (volt: oktatas finanszirozas es nyilvanossag)

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Tf] politika, netikett (volt: oktatas finanszirozas es nyilvanossag)
  • Date: Tue, 23 Nov 2004 16:29:34 +0100

Üdvözletem

riki a programozo írta 23 Nov 2004 keltezésű, "[Tf] oktatas finanszirozas es
nyilvanossag" tárgyú levelében:

> Viszont a politika foglalkozik az oktatással ERGO az oktatásnak is
> foglalkoznia kell a politikával. Ha nem igy lenne az lenne a strucc
> politika! :-)

Ez nem politikai lista, szerintem itt ne legyen politizálás.
Semmilyen mondvacsinált ürüggyel!

> ui.:
> A mellekletek biztonsagos megnyitasahoz ajanlott program:
> - innen toltheto le:  http://www.openoffice.hu
> - vagy telepíto CD igenyles: riki(kukac)programozo.hu
> Az Openoffice hasznalat elonyei:

Szeretem az OOo-t de a netikett-et is, az aláírás főleg listán: négy
soros!

--
Viszlat:
Dorozsmai Karoly