tanforum - Re: [Tf] Telepites hiba?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Telepites hiba?

  • From: "BenkÅ‘ László " <lbenko AT enternet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] Telepites hiba?
  • Date: Mon, 6 Sep 2004 16:07:52 +0200 (Közép-európai téli idõ)

Ami a "hozzáállást" illeti, nagyon szívesen, ami az okot illeti, annál
kevésbé! A szevízt magam is csak javasolni tudom, ott feltehetően kiderül,
hogy "átvertek", vagy csak valami "véletlen" gond adódott. Sajnos,
mostanában mindkettő elég gyakori "jelenség". Több ismerősöm is, a
közelmúltban, hasonlóképpen járt.
Üdv, és a legjobbakat!
Benkő Laci.

Koszi a hozzaszolasokat. Ugy dontottem szervizbe viszem.

Szep napot! Udv,
Toth Tihamer

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32