tanforum - [Tf] Telepites hiba?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Telepites hiba?

  • From: "info AT sulinet.sk" <info AT sulinet.sk>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Tf] Telepites hiba?
  • Date: Mon, 06 Sep 2004 06:25:24 +0200

Kedves Kollegak!

Vasaroltam egy Acer292ELMI notebookot. Elotelepitett WinXP Pro val. A
telepites befejezese utan az elso meglepetes akkor ert, amikor elkezdtem
vizsgalni es rajottem, hogy FAT32 fajlrendszert hasznal. Ujra
feltelepitettem a rendszert a mellekelt CD lemezekrol. Erdekes modon a
telepites soran a telepito nem kinalta a fajlrendszer megvalasztasanak a
lehetoseget. Ujra FAT32 re telepedett. Ez csupan erdekesseg kedveert
irtam. A gondom ennel nagyobb. megpedig:
1. A display villog. 60Hz a maximalis tamogatott frekvencia. A display Digital Flat Panel 1024x768.
2. Nem tudok gyorsan irni, mert lusta a billentyuzet. Ha a megszokott
tempomban irok, csak minden harmadik karakter jelenik meg a kijelzon. A
billentyuzet beallitasainal mar mindent elkovettem, de hiaba.
3. Nem mindig kapcsol be a gep. Bekapcsolas utan a leggyakrabban rogton
atmegy alvo uzemmodba, ahonnan nem lehet kimozditani csak resetelessel
Van e valakinek otlete, hogy mi lehet a gond. Koszonet!

Szep napot! Udvozlettel,
Toth Tihamer

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32