tanforum - Re: [Tf] Telepites hiba?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Telepites hiba?

  • From: "Molnar Peter" <molnarp AT afgk.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Telepites hiba?
  • Date: Mon, 6 Sep 2004 09:03:15 +0200

Hello!
> telepites soran a telepito nem kinalta a fajlrendszer megvalasztasanak a
> lehetoseget. Ujra FAT32 re telepedett. Ez csupan erdekesseg kedveert
> irtam. A gondom ennel nagyobb. megpedig:
Elvileg a telepiteskor nem torolted az elozo particiot, akkor a meglevot
fogja hasznalni.
De ezert kar volt ujratelepiteni lehetett volna konvertlani NTFS-re.
> 1. A display villog. 60Hz a maximalis tamogatott frekvencia. A display
> Digital Flat Panel 1024x768.
Allitsd be mast. Ha a kijelzo birja, akkor hasznalhatsz nagyobb frissitest
is.
> 2. Nem tudok gyorsan irni, mert lusta a billentyuzet. Ha a megszokott
> tempomban irok, csak minden harmadik karakter jelenik meg a kijelzon. A
> billentyuzet beallitasainal mar mindent elkovettem, de hiaba.
Nem irtad hol probalkoztal allitani. SETUP, Vezerlopult.
> 3. Nem mindig kapcsol be a gep. Bekapcsolas utan a leggyakrabban rogton
> atmegy alvo uzemmodba, ahonnan nem lehet kimozditani csak resetelessel
> Van e valakinek otlete, hogy mi lehet a gond. Koszonet!
Na ezzel mar irany a szerviz!
Valoszinuleg nem pontosan erintkezik az akku.
Udv:
Molnar Peter, http://petersoft.myip.hu, Tel:36209149514
admin AT kistelek.hu,

molnarp AT afgk.sulinet.hu,