tanforum - Re: [Tf] Tisztaszoftver

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Tisztaszoftver

  • From: "Benk� L�szl�" <lbenko AT enternet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] Tisztaszoftver
  • Date: Sun, 5 Sep 2004 17:25:36 +0200

Benkõ László irta 5 Sep 2004 15:39 keltezesu "Re: [Tf]
Tisztaszoftver" targyu leveleben:
Nálam, az exelje nem mûködött úgy,
ahogy annak kellett volna.
Lehetne ezt konkrétan...?

Semmi akadálya. Én az exelz sokat használom, a mért adatok
"tárolására". Ahol az adat tökéletesen illeszkedik, ott nem a
számot írom be, hanem a kockát egy színnel jelölöm. (Pl: sárga,
kék, vagy vörössel.) Hozzá tartozik, hogy a "kockák" méretét -
részben, helytakarékosságból, de fõleg, hogy egyszerre több
adatot lássak, ténylegesen négyzetre állítottam be. Ekkor, a
2003 (És az office XP is!)exelje viszont, gyakran "elhúzza" a
felette lévõ "kocka" szinét, ami nagyon is zavaró. Ezért tértem
vissza az office 97-re.
Ha valami még nem lenne világos, szívesen a rendelkezésre állok.
Benkõ László.