tanforum - Re: [Tf] Tisztaszoftver

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Tisztaszoftver

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Tisztaszoftver
  • Date: Sun, 05 Sep 2004 20:44:36 +0200

Üdvözletem!

Lehet, hogy szerencsém van csupán, de pár napja volt "szerencsém" egy
128 MByte RAM-os, 10G-s HDD-s, S3-as videokártyával és Winbond valami
hálókártyával felszerelet PC-kre (nem márkás!) feltenni a
TisztaSzoftveres XP-t. Nem gyors de megy rajta, a telepitessel nem
volt baj. 10 gép, 8 ghost-olása ment, a kielencedik kiakadt. Egy
hibás videokártya miatt... Nem vagyok M$ fun, de IMO ez nem BG
hibája...

> a gépeket összerakók trehánysága, nemtörõdömsége, illetve,
> hogy látszólag értékes gépekbe olcsó, gyatra alkatrészeket
> raknak

Ez szerintem erõs! Aki zöldségesnél vesz baromi olcsón PC-t, annak ne
legyenek illúziói. Egy hasonlat: amikor Trabantom volt (szerettem!!),
nem tekintettem a német melósokat trehánynak, hogy kihagyták a
verdából a légzsákot meg az ABS-t :)))))))

Visszatérve a konkrétumokhoz: melyik hw elemedet utasítja vissza az
XP?

--
Viszontlatasra:
Dorozsmai Karoly