tanforum - Re: [Tf] Tisztaszoftver

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Tisztaszoftver

  • From: "Benk� L�szl�" <lbenko AT enternet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] Tisztaszoftver
  • Date: Sun, 5 Sep 2004 15:39:07 +0200

Ezt a gondot még ugyan nem tapasztaltam, de én is "leírtottam" a
gépemrõl az office 2003-at. Nálam, az exelje nem mûködött úgy,
ahogy annak kellett volna. Javaslom, hogy a régebbieket próbáld
használni, azokkal - eddig! - semmilyen gondom nem akadt. (Pl:
97) Az újban, nézetem szerint, csak a publiser, ami ér valamit.
A többi része, úgy ahogy van, - hogy is mondjam... - gyenge.
Benkõ László.

Tisztelt Listatagok!

A "Tisztaszoftver" program keretében telepített Office 2003.
"Word"-jével
láthatatlanná válik a doc. fájlokban a rajzok döntõ többsége.
Itt elsõsorban
geometria rajzokról van szó, melyeket Pl. "Euklides" programmal
szerkesztettünk. A pontok betûzése látható, de a vonalak nem. Ha
szerkesztjük a dokumentumot, majd ismét "régi" Word-del nézem
megint
láthatók. Valószínûleg valami beállítási probléma, de eddig nem
sikerült
kitalálni mi az, pedig sokan próbáltuk. Ha valaki tudna segíteni
hálás
lennék!

Köszi:

Környei László