tanforum - Re: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: Neubauer Jozsef <nejby AT vmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Mon Sep 15 16:40:00 2003

Hello!

Nekem még mindig Bálint gazda gyengéd elvárásával van gondom. Ez számomra
értelmezhetetlen. Ha ugyanis elvárja bármilyen gyengéden is a tulajdonom
szentségét sérti. A Jövedelmem ugyanis magántulajdon. Ezzel kapcsolatban az
Alkotmány így foglal állást:
13. § (1) A Magyar Köztársaság biztosítja a tulajdonhoz való jogot.
(2) Tulajdont kisajátítani csak kivételesen és közérdekből, törvényben
szabályozott esetekben és módon, teljes, feltétlen és azonnali kártalanítás
mellett lehet.
A magam lökött álláspontja szerint a közérdek ül, viszont a törvényi
szabályozást nem látom.
De mondok egy lehetőséget:
Az iskoláknak kötelező 3 évnél nem régebbi gépet biztosítani minden tanár számára. A tanároknak kötelező ezen gépet bérelni az iskolától, mondjuk 5000 Ft/hó bérleti díj fejében. (Analógia az étkezésre kötelezett közalkalmazottak.) A bérleti díj adóból leírható. Ez törvényben rögzítve. Tiszta sor, nincs gyengéd de értelmezhetetlen elvárás és nincs alkotmányellenes presszió.
Persze, mit azt néhányan már sejtik, én csak egy barom vagyok.
--
---
Viszont emilre: