tanforum - Re: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: "Molna'r Pe'ter" <molnarp AT afg1.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Thu Sep 11 14:39:10 2003

Hello!
> Akinek mar csak a kamera hianyzik, annak valoban jo uzlet, de nezd meg az
> egeszet olyan szempontbol, hogy ha nincs egyaltalan utokepes alapgeped es
> tetejebe amugy is kapsz adovisszateritest a biztositasaid utan!
Nem ertem, milyen osszefugges van a biztositas utani adovisszaterites es a
sulinet express adovisszateritese kozott?
Ha biztositasom van, akkor nem igenyelhetem vissza a sulinet Express
adokedvezmenyt?
Errol en nem hallottam!
Kerlek vilagosits fel!
> Szamomra a Sulinetexpresz azt jelenti, hogy akinek eddig is volt, megtobb
> lesz, akinek eddig nem volt, az eztan is a palyan kivulrol acsingozik es
mar
> palyazatokban sem remenykedhet, mert ez - allitolag - minden problemat
> megold.
Komolyan mondom, nem ertem.
1.Akinek nincs penze, az valoszinuleg nem gondolkodik komolyabb gepben.
Hozzateszem, hogy a most kaphato 135eFt-s nyomtatos gepek 1-2 eve
meg komolyabb gepek voltak, raadasul tokeletesen alkalmasak irodai celokra.
A 135e Ft-s gep arabol 60eFt visszakap a delikvens ha egyosszegben kifizeti.
Ha nem tudja egyosszegben, akkor akar 2-3 eves reszletre is megveheti, de
ekkor is a 60 eFt-t visszaigenyelheti. Tehat sulinet express 60eFt-s
kedvezmenyben
reszesitik a vasarlot.Szerintem ez jo, s nemcsak a gazdagoknak felel meg.
2. Akinek mar van gepe, az fejlesztheti bovitheti szinte ingyen.

Meg valami.
Ennel jobb mar csak akkor lehetne, ha ingyen adnak, ugye?
De ugye ezt azert nem varhatjuk el?
Amugy gondolom akkor is lenne, akinek nem tetszene az akcio, mondvan az o
falujaban nincs olyan ceg aki ezzel foglalkozna, neki nincs penze az 50
km-rel arrebb levo varosba bemenni az ingyer gepert.
Szoval szerintem nem rossz a Sulinet Express, s nemcsak a gazdagoknak jo.
A Biztositasi osszefuggesrol kerlek vilagosits fel, mert nem ertem.
Udv:
Molnar Peter, http://petersoft.cjb.net, Tel:36209149514
admin AT kistelek.hu,

molnarp AT afg1.sulinet.hu,