tanforum - Re: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: "Molna'r Pe'ter" <molnarp AT afg1.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Thu Sep 11 15:51:06 2003

Hello!
> Nem en lennek az illetekes, hogy valaszoljak, hanem az az eloado, aki
> augusztusban a velencei rendszergazdataborban vilagositott fel bennunket.
> D. Karoly tokeletesen latja a helyzetet. Meg a TV reklamban is finoman
arrol
> beszelnek, hogy ESETLEG 60 ezer stb. Alkatreszt nem vehetsz, csak komplett
> konfigot vagy perriferiat.
Ez hulyeseg mar ne is haragudj.Az eloada hulyeseget mondott.
En is vettem alkatreszt, meg van a matricam az igazolasom, minden ami kell
az adokedvezmeny ervenyesitesehez.
Szoval nem volt kepben a pali, aki errol beszelt nektek.
:((
> Rendszergazda, ha nem tanar es gyereke sincs, nem jogosult.
Igy van.
:((
> Nekem ket jogcimem is volna, de a 60 ezret nem tudom 160-nal kiegesziteni
> meg a tavalyi egyszeri fizetesemeles utan se.
Reszlet!Vedd meg reszletre!
0 Ft-ert elviheted!
Udv:
Molnar Peter, http://petersoft.cjb.net, Tel:36209149514