tanforum - Re: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: "Molnar Peter" <MOLNARP AT afg1.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Fri Sep 12 12:36:05 2003

Hello!
> Azert nem lelkesedem a Suliexert es nyafogom vissza a pedagogus szamitogep
> palyazatokat, mert ha csaladi vagy szorakozasi celra kene, akkor valoban meg
> lehet benne talalni a segitseget, de en iformatikat tanito tanar vagyok es
> most harmadszor KELL korszerubb gepet venni a csaladom rovasara, hogy fel
> tudjak keszulni a tanoraimra.
> 1999 486-os 90 e HU ft sorsa:
> szemlelteto eszkoz az iskolaban info oran
> 2001 PentiumI 140 e HU ft sorsa: ?
Ha 2001-ben Pentium I-t vettel akkor az egy nagyon rossz uzlet volt, raadasul
140eFt-
ert.Ha jol emlekszem, akkor PIII volt akkor a legnagyobb...
1997-ben a SULINET-tel kapott az iskolank Pentium I-s gepeket.
Tehat messze nem modern gepet vettel.
Nekem is 2001-tol van a mostani gepem, de 1Ghz feletti procival.
S nem is kerult 140e Ft-ba.
Tudom nem vigasztal, de igy nem csoda, hogy folyamatosan bovitened, cserelned
kell.
Mondom, nekem 2001 ota ugyanaz a gepem van, s tokeletesen alkalmas a tanorai
felkeszulesre.
> Az elso palyazattal atvertek az IKB-bol, a masodikon pedig csak tanitonenik
> es nepmuvelok palyazhattak, tanarok nem.
Hogyan vertek at?
> Erdekelne, hogy a tobbi informatika tanar es az olyan rendszergazda, aki
> csak az iskolajaban rendszergazda a tanorai mellett, kuzd-e hasonlo
> problemakkal vagy csak en vagyok ilyen bena?
Biztosan te iranyitod a beszerzeseket, marmint az informatikai beszerzeseket.
Egyezkedj a szallitokkal, hogy ha toluk rendel az iskola, akkor fejlesszek a
gepedet,
ezzel azzal.
Kis osszegek ezek, de 3 ev alatt, akar az egesz geped kicserelhetik.
Udv:
Molnar Peter, http://petersoft.cjb.net, Tel:36209149514
molnarp AT afg1.sulinet.hu,

peters AT freemail.hu,