tanforum - Re: Re[2]: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re[2]: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: "Molna'r Pe'ter" <molnarp AT afg1.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: Re[2]: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Thu Sep 11 15:48:06 2003

Hello!
> Összesen 60.000
> Ebbe még az akreditált továbbképzés díjából visszaigényelhető
> (azthiszem 30%) is beletertozik.
Olvassatok el:
http://www.apeh.hu/informacio/szamgep_m.htm
A kulonbozo jogcimen szerzett adokedvezmenyek az
adobevallasban kulon sorban jelennek meg. Az egyes
sorok osszege van maximalizalva.
Pl.tavalyi adobevallasban:
46.sor.szellemi tevekenyseg 25%-a maximum 50eFT
47.sor lakascelu hiteltorlesztes maximum240eFt
48. felsooktatasi tagdij 30%a maximum hallgatonkent 60eFt.
51.sor Elet es nyugdij biztositas 20%-a maximum 50e Ft.
stb.
Az 57.sorban ossze kell a fentieket adni.Nincs felsohatar, csak az,
hogy nem lehet tobb mint a jovedelem utan fizetendo ado merteke.
(Tehat be nem fizetett adonal tobbet nem lehet visszaigenyelni)
A mostani esetben valoszinuleg a Sulinet Express keretben vasarolt
alkatreszek, konfiguraciok, valamint a felnottkepzes
adokedvezmenye egyutt 60eFt, amely a 2003-s adobevallasben
egy kulon sorban fog megjelenni!
DE!!!!Ennek semmi koze az egyeb (biztositas) jogcimen
levo adokedvezmenyekhez!
Udv:
Molnar Peter, http://petersoft.cjb.net, Tel:36209149514
admin AT kistelek.hu,