tanforum - [Tf] volt: végtelen tizedestört

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] volt: végtelen tizedestört

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT axelero.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] volt: végtelen tizedestört
  • Date: Thu Apr 24 10:35:01 2003

Kedves Babics László!

Babics László wrote:

> Kedves Not Available!

Jó vicc. De ha már igy feltünt, megbeszélhetnéd az Axeleroval, hogy
tegye módosíthatóvá a bejegyzést webmailen keresztül. Én már próbáltam,
de nem méltattak válaszra. (No persze egy nem létezõt minek is :-))

Egyébként, mint azt válaszodban is láthatod, alul aláirtam.

Kedves Többiek!
Azt tudom javasolni, kövessenek. Ugy sem tudjuk megmagyarázni a kétéves
egyetemi tananyagot annak, aki nem megérteni akarja, hanem feltalálni a
spanyolviaszt.

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT axelero.hu