tanforum - [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] kötelezők röviden?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] kötelezők röviden?

  • From: "Knausz Imre" <knauszi AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] kötelezÅ‘k röviden?
  • Date: Thu Aug 8 00:20:01 2002

Az ertelmes gyerek persze birja, nem arrol van szo. De hat ez a regeny
szerintem zsenialis pszichologiai erzekkel ir a 13-14 eves gyerekekrol.
Kifejezetten ifjusagi regeny, amely egy meghatarozott korosztalynak szol. En
kapitalis hibanak tartom, ha 8-10 eveseknek adjak fel kotelezokent. Valahogy
meg azt is jobban megertem, ha felnotteknek szolo irodalmat olvastatnak a
kicsikkel, vegulis errol szol az irodalomtanitas. De hogy egy olyan ifjusagi
regenyt, amelynek celzott kozonsege ilyen pontosan beloheto...
Sziasztok
Knausz Imre
knauszi AT freemail.hu
http://www.extra.hu/knauszi