tanforum - Re: [Tf] Hogyan tovabb...

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Hogyan tovabb...

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Hogyan tovabb...
  • Date: Sat Jan 26 07:16:00 2002

Udvozletem!

Fodor Zsolt irta 26 Jan 2002, 0:00 keltezesu "Re: [Tf] Hogyan tovabb..."
targyu leveleben:

> Be kell ismernem, hogy a "cream" gimnaziumban is erezhetok a
> valtozasok. En - ugy remelem - ilyen gimnaziumban tanitok.
> Magyar szakos kollegaim szovegertesi problemakra
> panaszkodnak. (A korabbi evekkel osszehasonlitva romlott a
> helyzet.)

Szerintem lenyegi kulonbseg meg az is, hogy -- a hasonlatnal
maradva -- nincs tiltas mondjuk az irodalommal kapcsolatban: nem
szabad 9, 10 es 11 evfolyamon nyomtatott szoveget olvasni es
nics eloiras sem, hogy irodalom helyett modjuk ikebana
foglalkozasokat kelljen beiktatni. A szakkepzes atalakitasa sajnos
ilyen jellegu :(((

> Aki nem tud, ne menjen tovabb,
> mert meggyozodesem, hogy ezzel a diakkal szurunk ki!

A kepet tovabb arnyalja, a kerdest tovabb bonyolitja az oktatasi
"piac" eros tulkinalati jellege! Tobb az iskolai ferohely (?), mint az
iskolazando gyerek! Ha az iskola szigoru, beiskolazasi gondjai
lehetnek... (En is remeket latok! :((()

--
Üdvözlettel: Dorozsmai Károly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu