tanforum - [Tf] NIVE :(

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] NIVE :(

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: techinfo AT lista.sulinet.hu, tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] NIVE :(
  • Date: Sat Jan 26 17:50:00 2002

Udvozletem!

"GYermek- es ifjusagvedelmi felugyelo" szobeli viszgateteleket
kerestem... A NIVE lapjara tippeltem... Szep is, jo is (A NIVE lap) --
de fel ora kutakodas utan sem talaltam meg! Irany a Google --
egybol megmutatta, hogy hol van. Le is jott... A gondom itt
kezdodik, kellene hasonlo temaban meg ilyen. A kerdesem: a
NIVE rejtvenynek is beillo lapjan hol lehet olyan atjarot talalni, ahol
ezek a vizsgatetel fel vannak szepen sorolva? (Tudom: a lap jo, en
vagyok bena... :(( Azert szeretnek tanacsot kapni :)) Koszonom
elore is!)

--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu

P.S.1.: A talalt link egy DOC-ra utalt, a patch minden
kombinaciojara a NIVE Apache-a forbidden-t uzent :(((

P.S.2.: Ket listara megy, elnezest attol, aki mindketton megkapja!

  • [Tf] NIVE :(, Dorozsmai Karoly, 01/26/2002