tanforum - Re: [Tf] orvos gyereke orvos

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] orvos gyereke orvos

  • From: Zimanyi Magdolna <mzimanyi AT sunserv.kfki.hu>
  • To: PJG <edoelekt AT freemail.hu>
  • Cc: tanforum list <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] orvos gyereke orvos
  • Date: Sat Mar 10 13:50:03 2001

Kedves Pribojszki Janos,

On Wed, 7 Mar 2001, PJG wrote:

> [...]>
> Sajnos a forrást megjelölni nem tudom. Annakidején a televízióban láttam a
> műsort, ahol elhangzott és felháborított.

Elnezest, nem akarnek hosszas vitat gerjeszteni. Azert kerdeztem ra a
forrasra, mert elegge megdobbentonek talaltam Antall József olyan
megnyilatkozasat, hogy "Az orvos gyereke orvos a paraszté paraszt
legyen". Hasonlo szellemu megnyilatkozast Antall Jozseftol magam nem
olvastam, nem hallottam.

Gondolom, irott forras hianyaban nehez lenne pontosan eldonteni, azert
csak ovatosan kerdezem: nem lehetseges, hogy esetleg felreerthette a
nyilatkozot, es az elhangzott szoveg voltakeppen valamilyen "idezojelbe
tett" megnyilatkozas?

Azert is kerdezem, mert elofordult mar az elmult evek politikai eleteben
nehany felreertes, felrehallas. Peldakeppen emlitem csak, hogy Beke Kata
egykori allamtitkarrol annakidejen az egesz magyar sajto, de meg a
Suddeutsche Zeitung is megirta, hogy "so:po:rni kuldene a
pedagogusokat", noha o ennek eppen az ellenkezojet akarta mondani, csak
ugyetlenul fogalmazott, es sokan felreertettek. Azutan hiaba
magyarazkodott hetekig.

Udvozlettel

Zimanyi Magda

KFKI Reszecske- es Magfizikai Kutato Intezet !Tel: (+36-1)-392-2504
Szamitogep Halozati Kozpont !
H-1121 Budapest,Konkoly Thege Miklos ut 29-33!FAX: (+36-1)-395-9151
Levelcim: H-1525 Budapest 114, Pf. 49 ! (+36-1)-392-2503
E-mail:
mzimanyi AT sunserv.kfki.hu