tanforum - Re: [Tf] orvos gyereke orvos

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] orvos gyereke orvos

  • From: Berrtók Csaba <bertok AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] orvos gyereke orvos
  • Date: Mon Mar 12 00:17:03 2001

Kedves Magda és Valamennyien!

Emlékezetem szerint (a régebbi dolgokra az öreg emberek egyre jobban
emlékeznek) Boldogult Miniszterelnökünkkel is ez történhetett.(lásd lennebb)
Én úgy emlékszem hogy az esélyegyenlőségek latolgatása során
mondta, hogy biztos1tani kell a tanulásban az esélyegyenlőséget nehogy
bekövetekezzék
a Probijszi kollégánk által már citált állapot.

Üdvözöl:

Csaba

Bertók Csaba közoktatási rendszergazda
bertok AT matavnet.hu