tanforum - Re: [Tf] www.suliweb.hu

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] www.suliweb.hu

  • From: Andras Lutter <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] www.suliweb.hu
  • Date: Wed Mar 7 16:10:03 2001

>A változások elsõ jele, hogy a tudományos értekezéseket tartalmazó
>iskolafejlesztés alrovatainkat hamarosan bezárjuk."

Jaj, de kar! Pedig epp zavarban voltam, mert lam, egy kozpontilag
iranyitott dolog (Sulinet-oldal), es megis, egeszen szinvonalas dolgok
vannak rajta, olyasmi, amiert mar tenyleg erdemes egy ilyet megcsinalni.
Olyan anyagok, melyek erdeklodo gyerekeknek nyujthatnak hatterinformaciot,
szakkoron feldolgozhatok-tovabbgondolhatok...

Persze, gondolhattam, volna, ezt tul szep (tul szinvonalas, tul hasznos,
tulsagosan ertelmes felhasznalasa az Internetnet, mint valamikor regen, a
hoskorban) ahhoz, hogy igaz legyen.

Bucsuzoul ismet idezem Varju neni szavait:

Ka'r.

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu