tanforum - Re: [Tf] www.suliweb.hu

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] www.suliweb.hu

  • From: "Kovalcsik Istvan" <pp AT szentgyorgyi-bgy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] www.suliweb.hu
  • Date: Wed Mar 7 20:44:03 2001

Nem szokasom "ugyvan, jol beszel" tipusu levelek irkalasa,
de most Zsuzsa levele megdobbentett (vele egyetertve haborodtam fel,
nem pedig az o" velemenyen).

> 2. Az Irisz-Sulinet oldalak atszervezese
> a tudományos értekezéseket tartalmazó
> iskolafejlesztés alrovatainkat hamarosan bezárjuk."
:-(((((
Ami ertek es fejleszt, azt gyorsan ki kell irtani! Meg az se kapjon szot,
aki ingyen, lelkesedesbol csinalja, penzt meg vegkepp ne szanjunk ra!
Meg raszoknak a diakok a gondolkodasra! Belegondolni is szornyu!
:-(((

> A praktikussag jegyeben jon a fent emlitett csevegosdi, a Harry Potter
> verseny, a milliomos jatek, CsodacsapatTM jatek, ami megeri.
> Tozsdejatek, mindennapra egy vicc, zenei hír, filmújdonságok,
> koncertajánló és a legjobb délutáni-esti tévémûsorok.
>
> Ez a magyar kultura, ertek? Azt kell megtanulnia a magyar diakoknak,
> hogy a kommunikacios szemetozon a praktikus informacio? Vagy a diakok
> szamara legpraktikusabb tevekenyseg a jatek? Ne tanulj! Nezz TV-t, es
> jatsz!
> Es mindezt az _Oktatasi_ Miniszteriumtol.

Le vagyok dobbenve! Mar itt is kezdodik az agymosas, a fogyasztoi
tarsadalomba valo beletuszkolas. Nesze neked Szechenyi-terv!
Nagyon fel vagyok haborodva.
(Ha a pedagogusok bere nem piaci osszehasonlitasra erdemes,
akkor ne rohanjon mar a miniszterium a piaci szemleletu "oktatas" fele!)
De elgondolkoztato, hogy ha megfizetik, akkor a tanarok udito vagy
egyeb reklamfeliratokkal, pl. tozsde felhivasokkal kidekoralva tanitsanak!
Reklamsapkakban, reklampolokban, esetlek nagy transzparenseket
cipelve setalgassanak az iskolakban es az utcan.
Szerintem a miniszteriumnak (csupa kisbetuvel) ez fel kellene ajanlania,
esetleg kotelezove tennie szamunkra!
Hogy ez meg eddig miert nem jutott eszukbe?

Kovalcsik Istvan
K o v a l c s i k I s t v a n
Balassagyarmat, Szent-Gyorgyi Albert Gimnazium

mailto:suli507 AT miskolc.sulinet.hu

mailto:kovalcsik AT szentgyorgyi-bgy.sulinet.hu