tanforum - Re: [Tf] www.suliweb.hu

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] www.suliweb.hu

  • From: Mikola Peter <mikolap AT terrasoft.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] www.suliweb.hu
  • Date: Wed Mar 7 20:44:34 2001

Dicso Geza irta:
>... A koncepcio vilagos: a totalis Fogyaszto az uj eszmeny.
>Es ezt az uj embertipust mar az iskolaban el kell kezdeni
>"kinevelni", minden eszkozzel.
>
>Kiserteties...???
>Ugye nincs igazam... Ez csak valami felreertes..???

Kb. ezeket a gondolatokat fogalmaztam meg a FELHIVAS forumaban
http://forum.freeweb.hu/forum.fw?f_id=felhivas
es jo lenne hinni abban, hogy Gezaval egyutt mi latjuk tul
soteten a jovot. De egyre tobb jel mutat arra, hogy aki ma
"nevelni" (ertsd: novelni) akarja az ifjusagot, az gerillaharcra
kenyszerul, mert a gazdasagi nagyhatalmak mar regen megvettek
az egesz politikat, ami az elobbinek feltetel nelkuli kiszolgalojava
valt.
Igy az a szervezet, amelynek a feladata lenne az oktatas koordinalasa,
celjainak kituzese, hatekonysaganak novelese, finanszirozasa stb.
(es fentiek megcselekvese az orszagban egyedul neki all modjaban)
valamilyen titokzatos(?) erdekektol vezerelve ellenkezo ertelmu
(ertsd: rombolo) munkat vegez.

Konyorgom, gyozzetek meg gondolataim valotlan voltarol (ha tudtok)!

Peter

Peter Mikola
Szekszard, Hungary, Central Europe
mikolap AT terrasoft.hu