tanforum - Re: [Tf] Lemezjatszotu

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Lemezjatszotu

  • From: Zimanyi Magdolna <mzimanyi AT sunserv.kfki.hu>
  • To: Kovács Béla <k.bela AT freemail.c3.hu>
  • Cc: Tanfórom LevelezÅ‘ Lista <Tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Lemezjatszotu
  • Date: Sat Mar 10 13:17:03 2001

Kedves Kovacs Bela,

On Sat, 10 Mar 2001, Kovács Béla wrote:

> Tisztelt Lista!
>
> Elnezeseteket kerem a zavarasert, Kovacs Bela vagyok Halasztelekrol,
> felesegem, Margit matematika-kemia szakos tanar, ezert iratkoztunk fel a
> listara, meg egyszer sem irtunk, csak olvastuk. Kerlek Benneteket, ha valaki
> emlekezne a tavalyi "lemezjatszotus levelre" es meg volna a nev es cim
> (esetleg az illeto olvassa eme levelet), akkor kuldjetek el nekem maganban
> az e-mail címet legyetek olyan kedvesek, mert tavaly elfelejtettem
> lejegyezni es eppen tukre lenne szuksegunk.
> Koszonettel es barati udvozlettel:
> [...]

A tanforum listanak _van keresheto archivuma_:

http://sunserv.kfki.hu/pipermail/tanforum/form.html

Ide beirva a "lemezjatszo" szot (ekezet nelkul) megtalalhato a keresett
level,

Mivel en mar megtalaltam :-), elkuldom maganlevelben.

Csak halkan emlekeztetek arra, hogy ez a level egy tobbek (jogos)
felhaborodasat kivalto spam-level volt, kereskedelmi reklam a listan,
amit sem a netikett, sem a Hungarnet halozat szabalyzata nem enged meg.

Udvozlettel

Zimanyi Magda

KFKI Reszecske- es Magfizikai Kutato Intezet !Tel: (+36-1)-392-2504
Szamitogep Halozati Kozpont !
H-1121 Budapest,Konkoly Thege Miklos ut 29-33!FAX: (+36-1)-395-9151
Levelcim: H-1525 Budapest 114, Pf. 49 ! (+36-1)-392-2503
E-mail:
mzimanyi AT sunserv.kfki.hu