tanforum - [Tf] CETERUM CENSEO

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] CETERUM CENSEO

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] CETERUM CENSEO
  • Date: Wed Mar 7 09:37:02 2001
On 6 Mar 01, at 7:39, Papp Bela wrote:

> MICSODA KULONBSEG:

> hat igen: helyzetben ismerszik meg az ember....
>
> Papp Bel@
>
> ui: az utolagos elnezes: eso utan koponyeg, de talan
> legkozelebb kezkozelben lesz.

Nos: ha te ilyen helyzetbol megismersz egy embert, akkor
gratulalok az emberismeretedhez. Szuper latnoki kepessegeid
lehetnek. :-)
Nem titok: melyen, onfeledten, szivem minden oszintesegevel
utalom a spammereket. Ennek idegallapotomtol es a
korulmenyektol fuggoen kulonbozo modokon szoktam hangot adni.
Azt gondolom, hogy aki ilyesmit elkovet, az csak nyelje le, amit
kap erte. Most eppen ideges voltam a 116 K-tol, benne egy
teljesen folosleges es meg a spam mercejevel me'rve sem
informativ fenykeppel (bekuldjem en is a fotoalbumomat?), es ezert
az idegesebbik hangomon reagaltam. Nyilvanosan elnezest
kertem, de nem a tartalomert, mert azt vallalom, hanem a rossz
cimzesert.
Ha ebbol te mar ismersz engem, akkor nagyon ugyes vagy. :-)

On 6 Mar 01, at 17:15, Kiss Károly wrote:

> formával nem. Bocs! 2. Nehéz iskolád lehetett, nyilván hasonló
baráti
> segítségnyújtásban volt részed kezdő korodban. Bár szerintem
ekkora
> önbizalommal, soha nem voltál kezdő. 3. A Netikett elolvasása

Lehet, hogy nagyon sulyos szemelyisegzavaraim vannak, de az a
helyzet, hogy en kezdo internetezo koromban -- o, micsoda
botrany! -- _tanultam_. Konyveket vettem, kerdeztem, es igen,
megfelelo segitseget kaptam a kerdeseimre. Ez egy kezzelfoghato
elonye annak, ha kerdez valaki.

Egesz egyszeruen, es ezt mar tobbszor tobben elmondtuk,
vagyunk egy paran, akik belefaradtunk, hogy minden kezdo
hulyesegeit mi nyeljuk le, es meg jo kepet is varjanak ehhez
tolunk. Modemen levelezek, es a postafiokom merete korlatos.
Napi 150-200 levelnel bizony nem mindegy, hogy milyen szeme'ttel
boritanak el! Sem az, hogy mennyi penzembe kerul, sem az, hogy
hany fontos levelet nem kapok meg emiatt.
Ha egy autovezeto oktato nelkul, a belso savban kezdi el a
gyakorlast, azzal szemben is kotelezonek tartanad udvarisan
elmagyarazni, hogy "Jozsika, keressel mar egy autosiskolat"?
Menjen a kulso savban T betuvel, akkor jogosult a figyelmes
viselkedesre.

Komolyan kezdem azt hinni, hogy az Internet hasznalatat is
jogositvanyhoz kellene kotni. Akkor komolyabban vennek az
emberek a szabalyokat. Aki autokazni akar, az is megkuzd a
vizsgaval, ha nehez is.

Termeszetesen a jovoben is szivesen es orommel veszem, ha
masok bunozese vagy az erre adott reakcioim miatt az en
szemelyisegemre, emberi mivoltomra, szakmai alkalmassagomra
stb. nezve von le barki is kovetketeteseket, meg ha ezeknek
semmi kozuk is a valosaghoz. Termeszetesen ez mindenkinek
szive joga, es ha ettol valaki jol erzi magat, csinalja csak. Minel
kisebb e-mail-reszleteket hasznal fel a jellemrajz elkeszitesehez,
annal sikeresebb lesz.

Meg egyszer elnezest, es ismetelten _csak_ azert, hogy a listat
terheltem, mert a kezem gyorsabban jart, mint az elborult agyam.

Va'las Pe'ter