tanforum - Re: [Tf] Re: iskolai web-lapok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: iskolai web-lapok

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Re: iskolai web-lapok
  • Date: Tue Jan 30 09:47:03 2001

Udvozletem!

HunyadiMatyasGimnazium irta (29 Jan 2001, 19:07)
"[Tf] Re: iskolai web-lapok" targyu leveleben:

> Hát igen ha profi munkát akarsz...

A "baj" csak az, a profi munka akkor biztos, ha profi az erte jaro
penz is. (Felre ertes ne essek, lehet profi munkat szivessegbol
vagy keves penzert is vegezni -- az egy masik tortenet :)) Az
iskolakban nem nagyon van profi penz...

--
Viszlat: D. Karoly