tanforum - Re: [Tf] iskolai web-lapok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] iskolai web-lapok

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] iskolai web-lapok
  • Date: Sun Jan 28 17:27:03 2001

Udv!

Feladó: kadar
<kadar AT scheiber.sulinet.hu>
> kivancsi vagyok, hogyan oldjak meg a kulonbozo iskolakban
> - persze ahol megoldott - a tetszetos, tartalmas, rendszeresen
> aktualizált web-lapok kesziteset.

Akkor az egyik veglet: amikor nincs.

Peldaul nalunk. Illetve volt, most is megvan, de a nyito oldalrol
levettuk a linket, igy nem lehet tovabblepni /mogotte azonban
ott van a regi, csak nem latszik/
Nem azert nincs, mert nem tudnank megcsinalni.
Van egy anyagi resze is a dolognak. Minden ellenszolgaltatas
nelkul kellene csinalni. Eddig egy kollegam gondozta, ingye'rt.
Remelem egyetertunk, hogy nem ez a normalis dolog. Meg
kellene kerdezze nehany intezmenyvezeto, hogy mennyiert
vallalnak kulsosok ilyen munkat, vagy mas iskolakban mennyit
fizetnek erte (legyen az tuloraval, szakkorrel, stb-vel elszamolva).
Megsem a penz (hianya) miatt szunt meg, hanem mert nem la'tta'k
el "anyaggal". Marpedig, ha nincs karbantartva, akkor inkabb ne
legyen. Az meg vegkepp nem varhato el, hogy aki "ki tudja tenni",
az is irja meg az egeszet. Tanulok sem tudjak megcsinalni nyersanyag
nelkul.
Mielott valaki anyagiassaggal vadolna, 10 eve "csinaljuk" a halozatot
/volt a sulinet elott is/ ingyen. Azaz, mostmar 1 tuloraert.

Az iskolaimaget-ra is aldozni kell, nem csak az orszagimage-ra.
Es az erre forditott penz es annak eredmenye legalabb nyilvanos...

Koncz Endre