tanforum - [Tf] iskolai web-lapok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] iskolai web-lapok

  • From: kadar <kadar AT scheiber.sulinet.hu>
  • To: "'tanforum AT sunserv.kfki.hu'" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] iskolai web-lapok
  • Date: Sun Jan 28 16:00:04 2001

Kedves Kollegak!
Több éve kileptem a tanforum lev.listabol. Akkor is csak passziv olvaso
voltam. Most azonban nagyon kivancsi vagyok, hogyan oldjak meg a
kulonbozo iskolakban - persze ahol megoldott - a tetszetos, tartalmas,
rendszeresen aktualizált web-lapok kesziteset. Azt hiszem, ez minden
iskolanak erdeke lenne, de tarsadalmi munkaban, megtanulni, megtanitani,
csinalni nem sokan kepesek a tanitas mellett.
Szeretnem, ha minel tobben megirnak, ez naluk hogyan megy?
Üdvözlettel: Márkusné Kádár Júlia