tanforum - Re: [Tf] iskolai web-lapok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] iskolai web-lapok

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] iskolai web-lapok
  • Date: Tue Jan 30 09:31:03 2001

Udvozletem!

HunyadiMatyasGimnazium irta (29 Jan 01, 11:54) "Re: [Tf] iskolai
web-lapok" subject-u leveleben:

> Egy lehetőséget említek kevés idővel rendelkezők, megtehetik, hogy a word
> vagy a ppt anyag leadása után dolgozat feladatot adnak fel, aminek a témáját
> más szaktanárok is adhatják, (a számtek tanár csak a formai elemeket kell
> hogy értékelje), de ha tartalmi szempontból legalább "jó" minősítést kap
> akkor el lehet menteni html formátumban.

Lehetni lehet... Bar az ilyen HTML allomanyok kodja elegge...
elegge... szoval elegge tavol all a "pure code" fogalmatol... A
szukseg az persze szukseg, egy szempotn lehet a "semminel
tobb" is -- de azert en HTML-t mk. jegyzettombben csinalnek (es
csinaltatok is!) OK, ez nem tartalmi, inkabb technikai eszrevetel, a
tartalmi kerdeshez nincs mit hzzafuznom, egyetertek... (Csak mert
a technikai kivitelezes szerintem nem egy sima "Save As...", ezert
a dolog kisse munkaigenyesebb is...)

> Ugyan ez eljátszható
> az iskolaujsággal is.

Hat nem tudom... Nalunk az iskolaujsagot a konyvtaros kollegano
es az oktatastechnikus kollega felugyelete, szakmai vezetgetese
alatt diakok (zomeben diakok) csinaljak. A lap egeszen remek!!
Sok a munka vele, az igaz. Viszont nem masra szant anyagokbol
osszarakva, hanem direkte az iskolaujsagnak szant irasokbol...
Azert igy minosegileg mas kerekedik ki! :) (Korabban rendszeresen
feltettem a site-unkra az iskoalujsagot, de mert a "Save As..."
nekem nagyon nem tetszik, eleg sok kezimunka volt vele...
Diaknak sajnos nem tudtam kiadni, amikor megtettem, hat az
eredmeny megfontolasra kesztetett... Persze, a diakok is evrol-
evremasok, lehet, erdemes lenne ismet probat tenni...)

> A tanulói anyagokat csinálták nálam a fent leírt módon jónéhányan
> a diákok közül, bár a tanulói anyagok egy része pillanatnyilag nem
> elérhető, mert közben a hálózatot építgetjük, (ez filléres dolgok
> hiányán múlik) és nem a serverre lettek mentve, de nemsokára újra
> elérhetőek lesznek.

Csatlakozo kerdesem is lenne. Keresek olyanokat, akiknek
kombinaltan van privat es publikus szerver. Tehat nem olyat,
ahol van ez is, az is es URL dolga, meiykre startol ra a user,
hanem olyat, ahol egyetlen URL-e van a sulinak, es valamely
lapon elbucsuzik a szoveg a kintiektol, mert hogy beljebb mar
csak a bentiek lephetnek -- ezen lapok kintrol tehat mar nem
lathatoak... (Szerzoi jogi kerdesek miatt kellene ez, de
nagyon!) A technikai reszletek erdekelnenek -- igerem, nem
listan fogom megbeszelni a valszokat :))))

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly

kdorozs AT ax.hu