tanforum - [Tf] Re: iskolai web-lapok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: iskolai web-lapok

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium" <suli60 AT bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: iskolai web-lapok
  • Date: Mon Jan 29 19:06:03 2001

---Írta: Szalayne Tahy Zsuzsa--
> Szerintem ahhoz, hogy jo websiteja legyen egy iskolanak, kell egy
> iskolai koncepcio arrol, hogy milyen informaciokat akarunk kozolni
> magunkrol. Kell egy ember, aki ezt csinalja es _a megfelelo
> forrasanyagot_ megkapja hozza.

Hát igen ha profi munkát akarsz...

Az én válaszom az elozo levélre a semmi helyett ez is jó lehet címet
viselhetné...
A te tapasztalataidat megértem... Én is tapasztaltam...

Ettol eltekintve nálam diákoldalak címen született néhány szép bemutatkozó
weblap, és sok olyan amilyen, de kitettem, és volt aki utána szabad idejében
jött le az internet laborba hogy ezt azt még változtathasson rajta...
Ha újra elérhetoek lesznek az anyagok akkor írok.
Persze olyan is akadt akinek szuper anyaga volt... O nem elégedett meg az
órai munkával... nagyrészét otthon bütykölte és ugy töltöttük fel.
/Riki
A suli honlap félhivatalos részét továbbra is társadalmi munkában
bütykölgetem.