tanforum - Re: [Tf] iskolai web-lapok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] iskolai web-lapok

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium" <suli60 AT bp.sulinet.hu>
  • To: "[tanforum]" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] iskolai web-lapok
  • Date: Mon Jan 29 11:52:04 2001

----- Írta: kadar
<kadar AT scheiber.sulinet.hu>
-----
> nagyon kivancsi vagyok, hogyan oldjak meg a
> kulonbozo iskolakban - persze ahol megoldott - a tetszetos, tartalmas,
> rendszeresen aktualizált web-lapok kesziteset. Azt hiszem, ez minden
> iskolanak erdeke lenne, de tarsadalmi munkaban, megtanulni, megtanitani,
> csinalni nem sokan kepesek a tanitas mellett.

Egy lehetőséget említek kevés idővel rendelkezők, megtehetik, hogy a word
vagy a ppt anyag leadása után dolgozat feladatot adnak fel, aminek a témáját
más szaktanárok is adhatják, (a számtek tanár csak a formai elemeket kell
hogy értékelje), de ha tartalmi szempontból legalább "jó" minősítést kap
akkor el lehet menteni html formátumban. Igy az anyag megírása külön
erőforrást nem igényel attól akit nem ezért fizetnek. Ugyan ez eljátszható
az iskolaujsággal is.

> Szeretnem, ha minel tobben megirnak, ez naluk hogyan megy?

Nálunk nem így megy. Én rendszergazdaként, plusz heti 25 óra tanítás mellett
hobbyból fejlesztgettem a http://www.hunyadi-bp.sulinet.hu weblapot. (( Most
beadtam az óraszám csökkentési kérelmemet. ))
A tanulói anyagokat csinálták nálam a fent leírt módon jónéhányan a diákok
közül, bár a tanulói anyagok egy része pillanatnyilag nem elérhető, mert
közben a hálózatot építgetjük, (ez filléres dolgok hiányán múlik) és nem a
serverre lettek mentve, de nemsokára újra elérhetőek lesznek.
/Riki