tanforum - Re: [Tf] Nini! A Mikulas! ...(igazabol kerettanterv)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Nini! A Mikulas! ...(igazabol kerettanterv)

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Nini! A Mikulas! ...(igazabol kerettanterv)
  • Date: Tue Dec 12 07:20:03 2000

Tisztelt Kollegak!

Mivel az informatika nem lehet erettsegi targy azoknak, akik
"normal" modon tanulnak, ha jol tudom, igy tok mindegy mit
tanitasz. (nincs meg a 2 ev heti 2 oraja) Mivel csak 9. evfolyamon
van, ugyse folytatja senki.

Szoval hallgass a lelkiismeretedre. En biztosan "elfelejtek" nehany
dolgot, masokra meg ugyanugy ugyelek majd mint eddig.

> Az anyagot lecsokkenti? Es mi lesz a kiementi
> szabalyozassal?

Aha. Es a bemenet?

> Modositani?

"A múltat végképp eltörölni, rabszolgahad indulj velünk
A föld fog sarkából kidőlni, semmik vagyunk, s minden leszünk "

Talan ismeros... :-))

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.