tanforum - Re: [Tf] Nini! A Mikulas! ...(igazabol kerettanterv)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Nini! A Mikulas! ...(igazabol kerettanterv)

  • From: "Kelemen Ferenc" <kelef AT kos-bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Nini! A Mikulas! ...(igazabol kerettanterv)
  • Date: Tue Dec 12 07:09:02 2000

Kedves Kollégák!

Fizikából, kémiából hasonló a helyzet: radikális óraszám csökkentés mellett
a tananyag címszavai maradtak,sot olyan átcsoportosítást javasolnak az
általános iskolai osztályok felé hogy a korábbi feldolgozás szintjén
megvaló-
síthatatlan.

Megtanulandó:az iskola ma már nem az ismeretek elsajátításának helye,
hanem megorzo!

Tisztelettel: Kelemen Ferenc
kelef AT kos-bp.sulinet.hu