tanforum - Re: [Tf] Nini! A Mikulas! ...(igazabol kerettanterv)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Nini! A Mikulas! ...(igazabol kerettanterv)

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Nini! A Mikulas! ...(igazabol kerettanterv)
  • Date: Tue Dec 12 06:28:03 2000

Udvozletem!

Szalayne Tahy Zsuzsa irta (11 Dec 00, 19:32) "Re: [Tf] Nini! A Mikulas!
...(igaza" subject-u leveleben:

> A kerettantervet nem kell megirnod, az elkeszult. A helyi tantervet
> pedig csak akkor, ha a kerettantervhez kepest mast csinal az iskola. Igy
> ha keves energiaval akarsz sokra jutni, es csak annyi orad van, amennyit a
> kerettanterv tartalmaz, akkor add be a kerettantervet helyi tantervnek.

Zsuzsa, a "keves energiaval akarsz sokra jutni" kitetel ugye
nem a kerettanterv adta oraszamok alatt vegzett pedagogiai
munkara vonatkozik? Ha igen, erdekelne, mikent...!?

> A minosegbiztositas nem a jo munkat ellenorzi, hanem feltarja a
> jelenlegi allapot hianyossagait es megprobalja korrigalni.

A feltarast meg csak ertem, a korrigalast nem!

> Ha ez valkinek (szulonek, fenntartonak...) fontos lesz,
> majd megnoveli az oraszamot, vagy lecsokkenteti az anyagot.

Az anyagot lecsokkenti? Es mi lesz a kiementi
szabalyozassal?

> Az mar most tudhato, hogy az MSZP valasztasi
> programjanak oktatasi resze azzal kezdodik, hogy a kerettantervet
> modositani kell.

Modositani?

--
Udvozlettel: