tanforum - Re: [Tf] Nini! A Mikulas! ...(igazabol kerettanterv)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Nini! A Mikulas! ...(igazabol kerettanterv)

  • From: "Rozgonyi-Borus Ferenc" <Rbf AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Nini! A Mikulas! ...(igazabol kerettanterv)
  • Date: Tue Dec 12 08:10:03 2000

T. Lista!

Lutter wrote:
>6-an izleses fuzetket talaltam az asztalomon a (hatalmas)
>szaloncukor-halom mellett.
Talan azt is megirhattad volna Andras, hogy mi a cime!

A nagy szaloncukor meg az izleses fuzetke is erdekelne, mert
ilyen hozzank meg nem jutott el. Ugy latszik, hogy szelektiv
terjesztes van.
A dologra azert is vagyok kulonosen kivancsi, mert a
kerettanterv kesziteseben is reszt vettem, es a kozepiskolai
utmutato kesziteseben is.
Szalay Sanyi hozzaszolasat a temahoz mindenki figyelmebe
ajanlom. Sajnos a legtobb helyen a minimumot osszekeverik a
tananyaggal, illetve azt gondoljak, hogy nem lehet tobb oraban
tanitani.
Jo lenne, ha a kivivott helyi oraszamokrol mindenki adna
tajekoztatast, mert a 74 ora valoban keves.
Lutter Andrasnak es masoknak is javaslom, hogy az INLAP-
ban kozolt utmutatomat is nezze meg, mielott palyaelhagyo lesz,
vagy kardjaba dol :-)
Udvozlettel

--
Rozgonyi-Borus Ferenc