tanforum - Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat

  • From: Nagy László <nlaca AT podmaniczky-bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat
  • Date: Fri May 12 18:34:39 2000

Hello !

> (közgazdasági szakközépben) és minden tantárgy előtt ottvan, hogy
> jártasság az interneten és önálló munka rajta.

>Nem tudom, hogy ezt hol olvastad. Az internet szora kerestem ra.
Valami mást néztünk :)
Szakközépiskolaiban:

Talalatok:
Magyar: 1------>3
Tortenelem: 2------>2
Matematika: 2------->3
Fizika: 1------->4
Kemia: 2------->3
>a tobbi 0, tehat a targyak felenel nem jelenik meg. Azt is erdemes
>elolvasni, hogy milyen vonatkozasban.
Földrajznál: 4
idegen nyelv:1
informatika: 3

És ebben a szakmai nincs benne ! Nálunk (közgazdasági) követelmény önálló
keresés, eu honlapok figyelése,tőzsde, stb.
És hogy mikor ? Minden délután szabadon belehet menni a géptermekbe,
informatika órán szaktanárokkal egyeztetett keresés megy.
Fizika órára több videót is összeállítottam már internetes és oktató CD-ből,
mert egyenlőre gép még nincs minden osztályban, de video van. De már volt,
hogy gépet is vittem be az órára. Most dolgozunk azon, hogy rakunk be az
osztályokba számítógépeket természetesen hálózati kapcsolattal. Videókat meg
egyszerűen lehet készíteni, mert a mai gépeknek már általában van video
kimenete is. Oda kell figyelni, hogy ilyet vegyenek. De egy ilyen kártyát
már 4-5 ezer forintért lehet kapni. Sőt egy egyszerűbb video digitalizáló
kártyát kamerával együtt tavaly (WEB kamera) vettünk 24 ezerért. Ezzel az
iskolai rendezvényeken készült videofelvételekből is rengeteg állóképet
készzítettünk. Amit utána elég jó minőségűre lehet hozni szoftveres úton.
Nagy László
nlaca AT podmaniczky-bp.sulinet.hu
< munkahely

nlaca AT p8.little.fido.hu