tanforum - Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat
  • Date: Fri May 12 09:10:03 2000

Tisztelt Kollegak!

> és 2001-ben már mindenhol kötelező lesz bevezetni ( persze már az
> ember pár dolgot látot ld. NAT., de most addig nem lesz
> kormányváltás). Tehát csak ezek kitöltéséről érdemes beszélni.

Aha. Ha van egy 10 literes kannam, es bele kell tolteni 15 litert,
akkor nem tudom, hogyan lehet ertelmesen megoldani a problemat.

> (közgazdasági szakközépben) és minden tantárgy előtt ottvan, hogy
> jártasság az interneten és önálló munka rajta.

Nem tudom, hogy ezt hol olvastad. Az internet szora kerestem ra.
Talalatok:
Magyar: 1
Tortenelem: 2
Matematika: 2
Fizika: 1
Kemia: 2
a tobbi 0, tehat a targyak felenel nem jelenik meg. Azt is erdemes
elolvasni, hogy milyen vonatkozasban.

Egy kis vidamsag a vegere. A tanc es drama altalanos fejlesztesi
kovetelmenyei osszesen 37 oraban:
<idezet>
Legyenek képesek különböző technikákat tartalmazó összetett
improvizációkra mozgásban, táncban. Legyenek képesek a
jelenségek, életfolyamatok, alkotások szerkezetének
felismerésére, a szereplők szándékainak, tetteinek és
kapcsolatainak elemzésére. Epikus alapanyag drámává
szerkesztése a tanulói csoportok önálló munkájával. A drámai
konvenciók tudatos alkalmazása. Az újonnan megismert színházi
műfajok és a színházi stílusok felismerése, megkülönböztetése. A
megismert fogalmi készlet alkalmazása a látott előadás vagy
improvizáció elemzésében. Hagyományos és színházi maszkok
készítése szabadon választott technikával. A maszk
hagyományának, jellegének megfelelő maszkos játékok
létrehozása. Mozgásmotívumok átvétele és továbbfejlesztése.
Mozgásmotívum-sorok kialakítása önállóan, egyéni tervezés
alapján. Összetett improvizációs anyag rögzítése és bemutatása.
</idezet>
Nem tudom hogy miert erzem ugy, hogy ez csak az
ismerettereszto eloadasok szintje alatt, valosithato meg
egeszosztalyos foglalkozasok kereteben.

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # JATE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)454-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.