tanforum - [Tf] Pokorni nyilatkozat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Pokorni nyilatkozat

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Pokorni nyilatkozat
  • Date: Thu May 11 12:05:16 2000

Tisztelt Kollegak!

Az origoban a kovetkezoket talaltam Pokorni ur szajabol:
http://www.origo.hu/oktatas/hirek/000509kotelezo.html

> Tájékoztatása szerint azért alakítják át a kerettanterveket, hogy
> nagyobb idő és tér jusson az ismeretek
> szintetizálására. A tanórai tevékenységen
> kívüli pedagógiai színterek is markánsabb
> szerepet kapnak, hiszen vannak olyan
> ismeretek, amelyek akkor válnak képességgé,
> ha a gyakorlatban alkalmazzák, átélik azokat
> a diákok - hangoztatta Pokoni Zoltán.

Nekem ugy tunik, hogy a tananyag egyetlen targyban sem
csokkent aranyosan, sot az oraszamok csokkeneset meghalado
modon. Most akkor hogy is van ez? A gyakorlati alkalmazasra
szerintem ido kell. Nem is keves ido...

Lehet, hogy ezert kezdtek el a kerettantervek atalakitasat? Errol
azonban most hallok eloszor.

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # JATE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)454-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.