tanforum - Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat

  • From: Nagy László <nlaca AT podmaniczky-bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat
  • Date: Thu May 11 14:01:37 2000

Hello !
>Nekem ugy tunik, hogy a tananyag egyetlen targyban sem
>csokkent aranyosan, sot az oraszamok csokkeneset meghalado
Egyrészt induljunk ki a készből: megvan az óraszám és a tanterve is már
www.om.hu/j8.html )
és 2001-ben már mindenhol kötelező lesz bevezetni ( persze már az ember pár
dolgot látot ld. NAT., de most addig nem lesz kormányváltás). Tehát csak
ezek kitöltéséről érdemes beszélni.
Óraszámok: tessék az iskolában lobbizni a szabadon felhasználható
óraszámokért ! Vagy, mint az egyik előző levélben volt,pl. fizikába
bevetetni valamennyi művészettörténetet fizikakultúrtörténet címen :)

Tantervek-gyakorlat: Nem tudom mennyire nézted, de pl. matematikánál
súlyozottaban jönnek be a pl. statisztikák, gráfelmélet stb. (közgazdasági
szakközépben) és minden tantárgy előtt ottvan, hogy jártasság az interneten
és önálló munka rajta. Tehát vannak pozitívumok is. És tönbbek között a
"szegény" differenciál-számítás megint kimaradt.

Nagy László
nlaca AT podmaniczky-bp.sulinet.hu
< munkahely

nlaca AT p8.little.fido.hu