tanforum - [Tf] Re: Kerettanterv

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Kerettanterv

  • From: "feherp" <feherp AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: Kerettanterv
  • Date: Fri Apr 14 09:37:55 2000

Kedves Kollegak!

A kerdes mar elegge le van jatszva. :-(
Ha figyeltetek peldaul a sajtoban is kozzetett, de honlapon is olvashato
osszegyujtott velemenyeket, a tanarok donto tobbsege egyetertett a
kerettantervvel, hogy azt ne mondjam, ok kertek (miniszterium felmerese
szerint :-)))

Fodor Zsolt irja:

>kollegaval meg nem talalkoztam. Belepillantva a sulinetes
>levelezolistak archivumaba, hat altalaban ott sem jelentos a
>forgalom. Azt hiszem az megfigyelheto volt, hogy a sulineten
>letrehozott informatika-tanari lista megindulasat kovetoen
>jelentosen visszaesett a tanforum forgalma... Tehat elkepzelheto,

Ugy tudom, vannak azert emberek mas forumokon is. Amire lehetne epiteni, az
pl. a tortenelem szakosok szervezettsege.
A Fizikatanaroknak is van szervezete (Eotvos Tarsulat Tanari Szakcsoportok).
Ez csak egy dolog. Mas kerdes, hogy a tanarok akarnanak-e barmit, vagy
kepesek-e barmit elerni. Annal sokkal jobban
feltik az allasukat es egyebkent is jo ez a kis langyos viz.

> - diakok tudasanak romlasa (ez kulon tema lehetne!!)
>Legyen! A szubjektiv erzesen kivul (a mult folyamatosan szepul),
>van-e valami objektiv meres?

Van, jol dokumentalt, barki utana nezhet. Nemzetkozi osszehasonlitasban az
IEA mereseket tudom ajanlani,
Magyarorszagon az OKI csinalja, nagyon sokat romlottak a magyar eredmenyek.
Olvasgassatok bele a ped. irodalomba,
ha valaki erdekel. De nem sokara utolerjuk Amerikat. :-( vagy :-) Kinek
hogy... Tudjatok ez mit jelent?

Udvozlettel:
Feher Peter